נוטריון אירנה פיין

שירותי תרגום נוטריוני 

051-5533400

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום

 

מהו עורך דין נוטריון? הכל על שירותי נוטריון בישראל

עורך דין נוטריון הינו מושג מסוג ההתמחויות והמקצועות אשר רבים​ לא שומעים עליו עד שזקוקים לשירותיו. אם גם אתם נקלעתם למקרה שכזה, על פיו תצטרכו להשתמש בנוטריון ואינכם יודעים מהיכן להתחיל, כדאי לדעת מה הוא בדיוק עושה ומעט על התחום בטרם פנייתכם לבחור את הנוטריון שהכי מתאים עבורכם.

נוטריון מגיע מעולם המשפטים, או ליתר דיוק מעולם עריכת הדין, כאשר לא כל עורך דין יכול להיות נוטריון אלא אם הוסמך לכך ועמד בכל הדרישות לקבלת ההסמכה. ראשית, האדם שמבקש להיות מוסמך בתור נוטריון, צריך לעבוד כעורך דין כעשר שנים לפחות ולהיות רשום כעורך דין במדינת ישראל. רק לאחר שכל התנאים האלו מולאו, ניתן להמשיך הלאה ולקבל את האישור לעבוד בתור נוטריון.

מה עושה הנוטריון?

אם כן, מה עושה עורך דין נוטריון במסגרת סמכותו הנורטיונית לאחר תהליך של לימודי משפטים ארוכים וצבירת וותק מקצועי של עשר שנים לפחות? בעיקרון, עיקר פעולתו של הנוטריון עוסקת סביב כתיבתם, עריכתם, תרגומם ואישורם של מסמכים. בעולם המודרני, ישנם הסכמים וחוזים רבים שנחתמים בין שני צדדים ואף נשלחים אל גורמי ממשלה רבים. עורך דין נוטריון מעניק, למעשה, הסמכה משפטית גבוהה המעידה על איכותו ותוקפו המשפטי של המסמך אליו הוא עורב במסגרת סמכותו.

סוגי מסמכים

סוגי המסמכים הנפוצים ביותר אשר רלוונטיים לעבודתו של עורך דין נוטריון קשורים לדיני משפחה, נדל”ן וקטגוריות נוספות ומגוונות. כמו כן, אחד העיסוקים המוכרים ביותר של הנוטריון קשורים בכלל לתרגום ואישור של חוזים בשפות זרות. כך למשל, כאשר שני צדדים הדוברים שפות זרות באים לידי הסכם – כאן עורך דין נוטריון אמון על תרגום איכותי לכל סעיפי החוזה, החלטה על אמינותם וחתימתם.

תרגום שפה נדירה

מציאת עורך דין נוטריון שיסייע בעריכה או תרגום של מסמך בשפה זרה ומוכרת יחסית בישראל, כמו אנגלית, רוסית, ספרדית, ערבית ואחרות – קל יחסית למצוא, אך מה קורה כאשר השפה הנדרשת היא רומנית או אוקראינת? משרדנו יכול לעזור לכם בשפות אלו הנוטריונית שלו  אירנה פיין דוברת 7 שפות ויכול לתרגום משפה אחת לשניה כולל תרגום נוטריוני ברומנית

בחירת הנוטריון

כעת, כאשר אנו יודעים מה הוא עורך דין נוטריון וכיצד הוא פועל, צריך לדעת כיצד למצוא את הנוטריון הטוב ביותר בשבילנו. כיום, ישנם נוטריונים רבים שמציעים את שירותיהם וניתן אף למצוא אותם בקלות ברחבי האינטרנט. בכדי למצוא את הנוטריון המתאים ביותר כדאי לעיין בקריטריונים הבאים ולבחור על פי הם:

ראשית, הנוטריון צריך להיות בעל תעודה מסמיכה ולא עורך דין רגיל, כפי שמוסבר למעלה. לאחר מכן, במידה ואתם צריכים שירותי תרגום נוטריוני, כדאי לפנות אל עורך דין אשר בקיא בשפה המיועדת ואף מנוסה בתחום.כמו כן, חשוב לשים לב ולדעת שחלקים נכבדים ממחירון הנוטריונים מעוגנים בחוק.

שירותים נוספים

מעבר לשירותי התרגום ועריכת המסמכים, ניתן לפנות לנוטריונים על פי התמחותם בתור עורכי דין. בנוסף לזה, חשוב להכיר כי עורך דין נוטריון רשאי לעסוק בעוד מגוון רב של שירותים הקשורים לעיסוקם ובכך לתת מענה לעוד כמה צרכים חשובים.

כך למשל, ניתן לפנות אל עורך דין נוטריון בכדי לקבל אסמכתא לאמיתות החתימה של אדם על מסמך, לאשר הסמכה של בעלי חתימה, לאשר תצהירים דוגמת הצהרת הון, לאשר רשימות מלאי, לערוך ייפוי כוח, לאשר צוואות ולערוך אותן ואף לערוך מסמכים על פי ההגדרות המעוגנות בחוק. שימו לב, שהנוטריונים כפופים לכללי האתיקה מחמירים ולכן עליהם להיות קפדניים בכל עריכה או אישור של מסמך. העובדה הזו מבטיחה לכם שירות איכותי בכל פעם שתצטרכו את שירותי של הנוטריון.

 

 

Leave a comment

עזרה בתרגום מסמכים

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
צרו איתי קשר היום
טלפון ליצרית קשר
0515533400
Accessibility
צלצלו עכשיו 0515533400