נוטריון בבאר שבע

שירותי נוטריון בשפות: עברית, אנגלית, רומנית, רוסית, אוקראינית,צרפתית, ספרדית ועוד

 

כל שירותי נוטריון: אישור תרגומים, ייפוי כוח, אימות חתימה, תצהירים, הסכם ממון, צוואות ועוד

שירותים נוטריוניים בבאר שבע נדרשים לא אחת על מנת להסדיר מעמד של עובדים זרים, אך לנוטריון בבאר שבע ישנם שירותים אחרים אותם הוא יכול לתת לתושבים ובכך להקל על חייהם. שני סוגים מיוחדים של שירותים מהסוג הה הם שירותי אימות הסכם ממון טרום נישואין ואישור צוואה. במאמר זה נתרכז שנוטריון בבאר שבע אשר נותן שירותי אימות הסכם ממון טרום נישואין.

למי כדאי לעשות הסכם ממון טרום נישואין?

כל מדינה קובעת כללי ברירת מחדל משלה לדרך בה רכוש בני זוג יחולק בינם במידה וייפרדו. בהולנד, למשל, רכושם של בני זוג כולו נחשב רכוש משותף, גם אם אחד מבני הזוג הגיע, לדוגמה, עם דירה משלו לנישואים או עם עסק שהקים בעצמו ללא קשר לבן הזוג השני. אם בני הזוג נפרדים – כל רכושם מחולק בינם שווה בשווה, כלומר כל אחד מבני הזוג יקבל שווה ערך לחצי מערך הדירה. בארץ, ברירת המחדל היא שונה. כאן, אם אחד מבני הזוג הגיע עם דירה שלו לנישואים היא נחשבת כשלו בלבד. יחד עם זאת, בשנים האחרונות ישנה נטייה לבתי המשפט להכיר בדירות שכאלו כדירות שנכללות ברכוש המשותף במידה ובני הזוג גרו בעצמם בדירה או שדמי השכירות מהדירה זרמו לחשבון משותף.

גם מועד הפרידה וחלוקת הרכוש משתנה בין מדינות. בארץ, לדוגמה, ברירת המחדל קובעת כי מועד חלוקת הרכוש הוא תאריך קבלת הגט. אמנם יש הקלות מסוימות אך בני זוג שהחליטו ומתאמים כספיים, לדוגמה, המשיכו להתגורר יחד בדירה, כל אחד בחלק אחר – תאריך חלוקת הרכוש ללא קיום הסכם ממון חתום בין בני הזוג עלול להתעכב וליצור בעיות כלכליות לאחד או שני בני הזוג.

כל זוג שנישא נכנס למעשה לסוג של שותפות כלכלית. כמו שלא יעלה על הדעת להכנס לשותפות כלכלית עסקית ללא הסכם חתום מראש, כך רצוי מאד כי גם בין בני הזוג הדברים יוגדרו ויסוכמו מראש. הדבר נכון במיוחד אם יש סיבוכים כלשהם שעלולים להתעורר: קשרים קודמים, ילדים נוספים של אחד מבני הזוג ולא של השני, פערי רכוש גדולים בין בני הזוג, עסקים של בני הזוג שיש להחליט איך הם ינוהלו וכדומה. במידה ואחד מבני הזוג אינו ישראלי, יש להחליט היכן יתנהלו הדיונים המשפטיים בעניינים כספיים או אפילו משמורת במידה ויתרחשו – באיזו מדינה. אם מדובר בנישואין אזרחיים בחו”ל, גם אז מומלץ מאד לחתום על הסכם ממון בין בני זוג לפני הנישואין – כיוון שלהסכם כזה יש קדימות על פני כל ברירת מחדל בכל מדינה, וכאמור – ברירות המחדל שונות בין מדינות שונות ולא תמיד ברורות לנישאים ישראליים.

למה לעשות הסכם ממון לפני נישואין אצל נוטריון בבאר שבע?

כדי שלהסכם ממון יהיה תוקף משפטי חזק יש לאשר אותו בבית המשפט. אם ההסכם נחתם לפני הנישואין, גם נוטריון רשאי לאמת את ההסכם ולחזק את תוקפו המשפטי. כיוון שלאחר פרידה במרבית המקרים מעורבים רגשות עזים ושליליים של בני הזוג, ללא הגכם ממון חתום מראש על ידי גורם שמעניק תוקף משפטי חזק להסכם – הדברים מתגלגלים לכלל דיון משפטי בבית המשפט שם תוקף ההסכם לעתים קרובות עולה לדיון. האם ההסכם נחתם בתקופה שבה שני בני הזוג היו כשירים משפטית לחתום עליו או שמע אחד מבני הזוג היה בדיכאון באותה התקופה? או אולי קשיי שפה הקשו על אחד מבני הזוג להבין את הדברים עליהם הוא חותם ואולי בכלל אחד מבני הזוג יצר מצב של סחיטה – “חתום על ההסכם כפי שהוא או שהחבילה מפורקת”, יום לפני החתונה – לדוגמה. כל אחד מהמצבים האלו עלול להעמיד בסימן שאלה את התוקף המשפטי של ההסכם.

חתימה על הסכם ממון לפני נישואין אצל נוטריון בבאר שבע דואגת כי הדברים יתנהלו באווירה נינוחה ולא מאיימת או קצובה בזמן והנוטריון מצידו דואג לוודא ולאשר כי לחתימות יש תוקף משפטי חזק – תוקף שיהיה קשה מאד לערער עליו בבית המשפט במידה הדברים יגיעו לידי כך.

משרדנו נותן שירותי נוטריון בשפות: תרגום נוטריוני באנגלית, תרגום נוטריוני ברוסית, תרגום נוטריוני ספרדית, תרגום נוטריוני רומנית, תרגום נוטריוני אוקראינית, תרגום נוטריוני צרפתית

?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    צלצלו עכשיו 0515533400