נוטריון בראשון לציון

שירותי נוטריון בשפות: עברית, אנגלית, רומנית, רוסית, אוקראינית,צרפתית, ספרדית ועוד

 

כל שירותי נוטריון: אישור תרגומים, ייפוי כוח, אימות חתימה, תצהירים, הסכם ממון, צוואות ועוד

נוטריון בראשון לציון מעניק שירותים חיוניים הנוגעים למסמכים משפטיים ובעלי אופי רשמי ומדיני. הם יכולים לאשר כי צילום של תעודה זהה לתעודה המקורית או שתרגום של תעודה או מסמך משפה אחת לשנייה שקול זה לזה הן מבחינת התוכן הכתוב במסמך והן מבחינת ההיבטים המשפטיים. משמעות הדבר היא כי מסמך או תעודה שאינם מקוריים בין כי הם צולמו או כי עברו תהליך של תרגום – מקבלים גושפנקא של מסמך מקורי, תקף וחוקי – כזה שניתן להציג לרשויות השונות או בבתי המשפט. נוטריון מעניק לא רק אישורים למסמכים אלא גם מעניק שירותי אימות חתימה על מסמכים בעלי אופי משפטי כמו חוזים, הסכמים, ייפוי כח, תצהירים או צוואות. כאשר אימות החתימה נעשה אצל נוטריון – יהיה קשה מאד לערער על תוקפה של החתימה בבית המשפט כיוון שמתוקף תפקידו הנוטריון מצופה לוודא בעת החתימה לא רק את זהות החותמים על גם את כשירותם המשפטית, הבנתם את המסמך עליו הם חותמים, הסכמה מרצון ולא מתוך כפייה לחתימה על המסמך ואת זכותם הבסיסית לחתום על המסמך עליו חתמו.

שירותים שנוטריון בראשון לציון מעניק – חתימה על הסכם ממון טרום נישואין

חתימה על הסכמי ממון לפני הנישואין הוא נוהג שהולך והופך נפוץ. נישואין אינם רק הצהרת אהבה בין בני זוג אלא הם למעשה הצהרה בפני החברה והמדינה על בחירה בדרך חיים משותפת, ולבחירה כזו ישנן השלכות כלכליות. גם אם הכל מתנהל על מי מנוחות, קיימת השאלה האם נכסיהם הכלכליים משותפים או לא. אם לדוגמה יש לאחד מבני הזוג עסק קיימת השאלה הכלכלית האם שני בני הזוג ערבים לעסק או שמא רק אותו בן זוג שהקים את העסק. במידה והעסק נכנס לחובות – האם ניתן לדרוש את תשלום החוב מבן הזוג שאינו בעל העסק ומנהל את נכסיו בנפרד מבעל העסק? השאלה הזו הופכת משמעותית עוד יותר במידה ובני הזוג יחליטו ביום מן הימים להיפרד. אמנם זו אינה שאלה שרוצים להתעמת איתה כאשר הם הולכים לקראת נישואים, אולם זו דווקא הזדמנות מצוינת לבחון את השקפותיהם, להתאמן ולהגיע להסכמות בזמנים בהם הרגש השולט אינו רגש של כעס או של נקמה. קיום הסכם ממון טרום נישואין יכול בעת פרידה לחסוך אלפי שקלים לבני הזוג בריבים מיותרים ולהביא לפרידה שהיא אף פעם לא נעימה אבל נסבלת יותר ממצב בו אז הם מתחילים לריב על כל נקודה וצעד שהם עושים.

ניתן לחתום על הסכם ממון בין בני זוג בכל שלב: גם לאחר הנישואין וגם בין בני זוג שאינם מתכוונים להינשא כלל אך במידה ובני הזוג מתכוונים להינשא – ובכלל זה בנישואים אזרחיים בחו”ל, ועדיין לא עשו זאת – חתימה על הסכם הממון אצל נוטריון בראשון לציון היא שקולה לאישורו של הסכם הממון בתוקף הדומה לזה הניתן על ידי בית המשפט לענייני משפחה. בשלבים אחרים של הזוגיות רצוי לאשר את ההסכם בבית המשפט ממש. במילים אחרות – במידה ובני הזוג עדיין לא נישאו ומתכוונים להינשא, זו הזדמנות מצוינת עבורם להימנע מהאווירה השוררת בבתי המשפט ולהגיע להסכמות בינם באווירה רגועה אצל נוטריון בראשון לציון.

שירותים שנוטריון בראשון לציון מעניק – תרגום מסמכים לצורך נישואים בחו”ל

אם כבר בנישואים עסקינן – זוגות רבים נאלצים או בוחרים להינשא דווקא בנישואים אזרחיים בחו”ל, נישואים שאינם מערבים את הרבנות בעניינם לפחות כל עוד יישארו ביחד. לצורך קיום נישואים אזרחיים בחו”ל יש לתרגם מסמכים ותעודות שונות ובפרט תמצית רישום ממשרד הפנים בה מפורט המצב במשפחתי ושינויי שמות אם אלו התרחשו (בתמצית המורחבת) לשפה המדוברת במדינה בה הם עתידים להינשא. לעתים ישנו גם צורך לתרגם לאחר החזרה את תעודת הנישואים לעברית לפני הצגתה במשרד הפנים, שירות נוסף הניתן על ידי נוטריון בראשון לציון.

בשפות: תרגום נוטריוני באנגלית, תרגום נוטריוני ברוסית, תרגום נוטריוני ספרדית, תרגום נוטריוני רומנית, תרגום נוטריוני אוקראינית, תרגום נוטריוני צרפתית

?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    צלצלו עכשיו 0515533400