נוטריון בתל אביב

שירותי נוטריון בשפות: עברית, אנגלית, רומנית, רוסית, אוקראינית,צרפתית, ספרדית ועוד

 

כל שירותי נוטריון: אישור תרגומים, ייפוי כוח, אימות חתימה, תצהירים, הסכם ממון, צוואות ועוד

שירותים נוטריוניים ניתן לקבל אצל נוטריון בתל אביב. מה הם שירותים נוטריוניים? שירותים הנוגעים בעיקר למסמכים משפטיים ורשמיים: אישור כי צילום של מסמך זהה למסמך המקורי, אישור כי תרגום של מסמך הוא מדויק וזהה לתעודה המקורית, אימות חתימות על חוזים והסכמים שונים ובפרט על הסכמי ממון טרום נישואין, אישור צוואה השקול לאישור הניתן על ידי בית המשפט ואינו דורש עדים, אימות חתימה על תצהיר משפטי, אימות חתימות על ייפויי כח, אישורי חיים למי שמקבל קצבאות ממדינות זרות וכדומה.

מי יכול להיות נוטריון בתל אביב?

בישראל, נוטריונים הם עורכי דין בעלי ותק רב אשר עברו הכשרה מסודרת לעסוק ולתת גם שירותי נוטריונים. מלבד הכשרה, על עורכי הדין החפצים בכך גם להגיש בקשה מסודרת למשרד המשפטים המקים אחד לתקופה ועדה הבוחנת את הבקשות ועמידת עורכי הדין בדרישות, הרקע שלהם והתאמתם לתפקיד. הועדה אינה מורכבת מחברי לשכת עורכי הדין בלבד כיוון שהסמכה לתפקיד נוטריון היא הסמכה של משרד המשפטים, בדומה לשופטים.

המצב בעולם הוא שונה. ישנן מדינות בהן עורכי דין ונוטריונים הם נושאי משרה שונים ואף אינם יכולים לעסוק בשני התחומים גם יחד. במדינות אחרות מסלול הלימודים הוא זהה אך לאחר הלימודים על האדם להחליט באיזה מסלול ימשיך – כזה של נוטריון או כזה של עורך דין.

עורכי דין תפקידם העיקרי הוא לייצג את הלקוח שלהם. עליהם לעשות ככל יכולתם, לעתים תוך ניצול פרצות בחוק, על מנת להביא את התוצאה הטובה ביותר האפשרית עבור הלקוח. תפקיד הנוטריון שונה – עליו לשמור על רוח והדיוק בחוק עצמו, ולהקפיד כי המסמכים שהוא מוציא תחת ידיו יעמדו בדרישות החוקיות שיכולים להעמיד מוסדות ובתי משפט בארץ ובעולם.

חותמת אפוסטיל וכיצד היא משלימה את עבודתו של נוטריון בתל אביב

נוטריון בתל אביב, כאמור, ממונה על ידי משרד המשפטים הישראלי. על מנת שלמינוי זה יהיה תוקף בינלאומי והמסמכים, ובכלל זה התרגומים והאישורים שנוטריון אונליין מוציא יהיו תקפדים לא רק במוסדות הרשמיים בישראל אלא גם במוסדות רשמיים בחו”ל עליהם להיות מוחתמים, במרבית המקרים, בחותמת אפוסטיל של משרד המשפטים. חותמת אפוסטיל של משרד המשפטים היא חותמת שאותה ניתן להשיג בבתי המשפט ברחבי הארץ ולעתים גם כשירות הניתן על ידי הנוטריון עצמו. החותמת מעידה כי הנוטריון הוא אכן נוטריון מוסמך מטעם משרד המשפטים הישראלי ולכן מדינות אחרות, שגם הן חתומות על האמנת האג 1961, אמורות להתייחס לאישוריו של הנוטריון כאל אישורים רשמיים של ממשלת ישראל.

לא כל המדינות חתומות על האמנת האג, אם כי רובן הגדול חתום. לדוגמה, קנדה אינה חתומה על האמנה זו. במקרה זה הליך אימות האישורים הנדרש הוא סבוך בהרבה וכדאי להתייעץ עם הנוטריון בתל אביב אשר נותן את האישור לגבי המדינה המבוקשת בה יש להשתמש במסמך.

בנוסף, ישנן מדינות אשר ידרשו חותמת אפוסטיל נוספת אשר מעידה כי המסמך המקורי הוא מסמך רשמי של מדינת ישראל. חותמת אפוסטי

ל כזו אפשר להשיג דרך משרד החוץ הישראלי בירושלים.

איך מקבלים שירותי נוטריון בתל אביב?

ישנם שירותים נוטריונים אשר עבורם יש להגיע למשרדי הנוטריון ולקבל אותם שם, לדוגמה, אימות חתימה על תצהירים משפטיים. תצהיר משפטי יכול לחסוך זמן רב לאנשי מקצוע כיוון שהוא יכול להחליף הופעה בבית המפשט לצורך מתן עדות – ובניגוד להגעה למשרדי הנוטריון המתבצעים בזמנים ושעות הנוחים לבעל המקצוע – אין שליטה על זמני הזימון לבית המשפט.

שירותים נפוצים אחרים הם שירותי תרגום מסמכים לשפות זרות. ישנם נוטריונים בתל אביב אשר יתנו שירות זה אף ללא הגעה למשרדי הנוטריון – סורקים את המסמכים והתעודות, שולחים בדואל ומקבלים עם שליח עד הבית.

משרדנו נותן שירותי נוטריון בשפות: תרגום נוטריוני באנגלית, תרגום נוטריוני ברוסית, תרגום נוטריוני ספרדית, תרגום נוטריוני רומנית, תרגום נוטריוני אוקראינית, תרגום נוטריוני צרפתית

?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    צלצלו עכשיו 0515533400