נוטריון אירנה פיין

שירותי תרגום נוטריוני 

051-5533400

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום

נוטריון ירושות וצוואות

אחת מהסיטואציות המוזרות יותר שאדם יכול לחוות מבחינת רגשית זו הסיטואיה שב הוא מקבל ירושה. בדרך כלל מדובר על ירושה מההורים, מדודים או מאדם קרוב אחר, וזו סיטואציה שמעוררת רגשות מעורבות, שכן מצד אחד קיים עצב על הפרידה מהאדם היקר ומצד שני קיימת השמחה על קבלת הירושה. זה נשמע לכם מוכר כי גם אתם קיבלתם ירושה מההורים ואתם לא לגמרי יודעים מה לעשות? אם כך, דעו שהגעתם למקום הנכון, כי אצלי במשרדנ הנוטריוןתקבלו את השירות הטוב ביותר בתחום.

תחום הצוואות והירושות עשוי להיות רגיש ואף במקרים רבים גם סוער. כל הגורם סביב ההתעסקות בעיזבון של מי שאינו כבר בין החיים ולכן פרט למה שהשאיר כתוב לגבי הירושה שהשאיר אחרי. אם ואותו מנוח אכן ערך צוואה ולא ניתן למשל להבין למה התכוון ומה הם רצונותיו, ראשית יש לפנות אל עו”ד ירושות וצוואות המתמחה בתחום שנים בכדי שיקרא לכם את הצוואה ויבין בין השורות לגבי הירושה שהשאיר המנוח ואולי אף לבקש פרשנות צוואה בביהמ”ש לענייני משפחה. ישנם מקרים שביהמ”ש אף יפסול את הצוואה ולחלק את העיזבון על פי חוק דיני ירושה, למרות  שהשופטים בביהמ”ש נוהגים במקרים אלה בזהירות רבה.

לקוחות עם מחלוקות ומקרים מורכבים של צוואה, כבר הגיעו אל משרדי ואני בתוקף סמכותי כעו”ד לענייני משפחה, פתרתי את הסכסוך, כך שהלקוחות היו שבעי רצון וכל זאת, מבלי אפילו להתחיל עם הליכים בירוקרטים בבתי המשפט, מה שהופך להיות מסורבל ואף לארוך כמה שנים. מכאן יש להבין, כי פעולת גישור עשויה להועיל במקרים רבים ולכן אני גם מגשרת בין הצדדים בכדי להקל ולהפחית הוצאות משפטיות שהן מיותרות במקרים מסוימים.

שלב מימוש של צוואות וירושות כיצד מבצעים זאת?

במקרים רבים שבהם טיפלתי כנוטריון בתחום העיזבונות, הקושי היה לאו דווקא בשלב חלוקת הירושה עצמה, כי אם בשלב המימוש. לקוחות הגיעו אל משרדי בתל אביב, בכדי לממש את הירושה {צו מימוש צוואה} ולא ידעו כיצד מתמודדים עם הנושא, האם יש מיסוי על ירושה או עיזבון? או האם ירושת נכס נחשבת כפעולת מס החייבת בתשלום? על כל השאלות הללו כבר היו לי תשובות, מתוקף ניסיוני הרב בתחום ענייני משפחה מזה 30 שנה. אם גם אתם מתלבטים, או יש לכם שאלות או אפילו אתם מעוניינים בייעוץ, אשמח לעמוד לרשותכם.

מה צריך לעשות?

עוד הרבה לפני שאנשים פונים לקבלת שירותי המקצועיים כעורכת דין לענייני צוואות וירושות בגלל מריבות, הם פונים אלי פשוט בגלל שהם לא יודעים מה הנהלים ומה עליהם לעשות. לכן גם אתם יכולים להרגיש חופשיים לפנות אלי אם אתם פשוט זקוקים לעזרה, כי אני מציעה לכם:

– שירות מקצועי ואדיב

– היכרות עם הנהלים ועל החוקים

– זירוז התהליך עד קבלת הירושה

אשמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך בין אם אתם במריבות עם יורשים נוספים ובין אם אתם היחידים שמצפה להם ירושה. אני עוסקת בתחום מזה שנים ואשמח לעזור לכם לכל אורך הדרך, כך שכל מה שנותר לכם הוא ליצור עימי קשר. אני עוסקת בתחום הזה למעלה משלושים שנה כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאוכל ללוות אתכם ללא כל קושי. המשרד שלי נמצא בתל אביב ואני זמינה תמיד לכל שאלה או בקשה כך שאתם יכולים ליצור עימי קשר עוד היום.

Leave a comment

עזרה בתרגום מסמכים

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
צרו איתי קשר היום
טלפון ליצרית קשר
0515533400
Accessibility
צלצלו עכשיו 0515533400