051-55-33-400 | EMAIL: [email protected]

תרגום נוטריוני עוסק מורשה

תרגום נוטריוני עוסק מורשה

 

לקבלת הצעת מחיר ללא התחיבות

העלו את המסמכים לאתר

או חיגו לנוטריון

051-55-33-400

ייעוץ חינם

 

תרגום נוטריוני עוסק מורשה


דאגו לאסוף את כל המסמכים הנדרשים, סרקו אותם ושלחו אותם לנוטריון על מנת לקבל תרגום נוטריוני עם חותמת נוטריון המאשרת משפטית את נכונות התרגום.
*אישור נוטריון לשפה לועזית שאינה אנגלית או ערבית יווסף לאותו האישור סכום של 103 שקלים על פי חוק


?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    תרגום נוטריוני עוסק מורשהתרגום נוטריוני עוסק מורשה

    עולם העסקים כיום הוא עולם גלובלי. אנשים פותחים חנויות מקוונות ומוכרים לקונים ברחבי העולם כולו. אמזון פתחה סניפים בארץ ומאפשרת לאנשים מכל קצוות העולם להירשם כמוכרים בחנות וחוזים נסגרים בין אנשי עסקים במקומות רבים ושונים בעולם. גם אם חלק מהתהליכים הללו יכול להתבצע בלחיצת יד וירטואלית, מרביתם דורשים כתיבת מסמכים רשמיים אשר תומכים בביצוע העסקים. כאשר אדם שולח ללקוח קבלה, לדוגמה, ייתכן ואותו הלקוח יבקש מהמוכר תעודה המעידה על כך שהוא עוסק מורשה במדינת ישראל. הדבר נכון לא רק במקרים של שליחת מסמכי הנה”ח אלא גם לצורך פתיחת חשבון בנק, או חתימה על חוזה עסקי.

    תרגום מסמכים עסקיים מתבצע על ידי נוטריון. תרגום נוטריוני של מסמכים אלו נותן תוקף חוקי לעותק המתורגם של המסמך, תוקף אותו התרגום חסר במידה ולא קיים אישור נוטריוני המעיד על תרגום מדויק ומהימן.

    מה היא תעודת עוסק מורשה?

    תעודת עוסק מורשה או רשיון עסק היא תעודה המונפקת על ידי רשות המיסים בישראל, ובפרט – משרדי מס ערך מוסף. התעודה מהווה אישור רשמי של מדינת ישראל על כך שהנרשם הוא עוסק עצמאי מורשה במדינת ישראל. לרב, תעודת עוסק מורשה ניתנת לאדם אשר נרשם כעוסק מורשה. ישנה אפשרות בה מספר אנשים, שותפים, נרשמים יחד כעוסק מורשה.

    התעודה מכילה את פרטי הזהות של העוסק: שמו ומספר תעודת הזהות שלו המהווה גם את מספר הזהות של העסק. במידה והעוסק המורשה מייצג מספר שותפים, המספר שיופיע בפרטי התעודה יהיה מספר הח.פ. – מספר השותפות הרשומה.

    תעודת עוסק מורשה יכול להוציא מי שמחזור עסקאותיו השנתיות עולות על סכום שנקבע מעת לעת על ידי רשות המיסים ונכון ל-2020 עומד על 101,491 ₪. עוסק מורשה חייב בתשלום מע”מ.

    מה היא תעודת עוסק פטור?

    גם תעודת עוסק פטור היא תעודה המונפקת על ידי רשויות מס ערך מוסף בישראל והיא מיועדת כזיהוי עוסק כמחזור עסקאותיו אינו מגיע לסף הנקוב עבור עוסק מורשה. עוסק כזה אינו חייב בגבייה או בתשלום של מס ערך מוסף.

    כמו תעודת עוסק מורשה, גם תעודת עוסק פטור משמשת לזיהוי העצמאי אל מול גופים שונים בעולם: גופים המאפשרים מסחר על גבי פלטפורמות מקוונות, בנקים וגופים מסחר ולקוחות שונים בחו”ל.

    ניתן להוציא את תעודת העוסק הפטור או העוסק המורשה באתר רשות המיסים בישראל.

    תרגום נוטריוני של תעודת עוסק מורשה

    כאשר גוף זר מבקש הוכחה לכך כי האדם מורשה לבצע עסקאות מסחר בישראל, יהיה עליו להציג תעודה המעידה על כך. במידה ומדובר בעצמאי יהיה עליו להציג תעודת עוסק מורשה או תעודת עוסק פטור – בהתאם להיקף המחזור השנתי של עסקאותיו.

    כיוון התעודה מיועדת עבור גופים שאינם דוברים עברית, יש לתרגם את התעודה לפני שניתן יהיה להציגה בפני המבקשים. כיוון שלרב הגופים המבקשים זיהוי באמצעו תעודת עוסק מורשה או עוסק פטור הם גופים רשמיים, גם התרגום אותו ידרשו יהיה של תרגום רשמי כלומר שגם התרגום יהיה תרגום שמדינת ישראל עומדת מאחוריו כתרגום רשמי ומחייב. תרגום שכזה נעשה על ידי נוטריון ומאושר בחותמת אפוסטיל בבתי המשפט.

    חותמת אפוסטיל בתקופת הקורונה

    חותמת אפוסטיל ניתן להשיג בימים כתיקונם ברב בתי המשפט ברחבי הארץ. כרגע, בתקופת הקורונה, מרבית המשרדים סגורים לקבלת קהל למעט מקרים מיוחדים כך שקיימת לעתים בעיה כרגע בהחתמת האישורים הנוטריוניים בחותמת אפוסטיל. נוטריונים אשר נותנים שירותי החתמה בחותמת אפוסטיל שלחו את המסמכים לחתימה בבית המשפט, הליך שהיום הוא סבוך הרבה יותר.

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400