לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!

051-55-33-400

עו”ד ונוטריון אירנה פיין

תרגום נוטריוני מקצועי ללא שימוש בתוכנה שמבוצע ע”י הנוטריון באופן אישי

תרגום מסמכים מכל סוג באיכות גבוהה ובאחריות מלאה

ניסיון ומוניטין של למעלה מ-20 שנה

    שותפות בין נוטריונים

    שותפות היא צורת התאגדות מסחרית שמכילה יתרונות רבים עבור חבריה, אינה דורשת ביצוע הליכים פורמאליים לשם הקמתה ומאפשרת להציע מגוון רחב של שירותים עבור קהל לקוחותיה.

    חלק מהגדרות העיסוק ורישוי נוטריונים, חלה הגבלה על  אופן העסקתם. נוטריונים אינם יכולים לשמש כשכירים במשרד, לדוגמה אך הם יכולים להכנס לשותפויות עסקיות ביחד עם נוטריונים אחרים כשותפים.

    מה אומר החוק בנושא שותפות בין נוטריונים?

    ראשית החוק מדבר על כך שבמילוי חובתו כנוטריון, אסור לו לעשות זאת כשכיר: “במילוי תפקידו לא יעבוד הנוטריון כשכיר”. משמעות הדבר היא כי אם נוטריון עבד כשכיר במשרד עורכי דין והוא בא להציע את שירותיו כנוטריון, אסור לו עשות זאת אם הוא ממשיך לשמש כשכיר במשרד שבו עבד.

    נוטריון יכול לעבוד כעצמאי או כשותף במשרד אך החוק גם מגביל את מהות השותפים איתם הנוטריון יכול לעבוד כשותף. החוק קובע כי נוטריון יכול לעסוק במקצועו בשותפות עם נוטריונים אחרים בלבד ובפרט כי הוא אינו יכול לשתף ברווחים מתפקידו כנוטריון למעט שיתוף של אלמנת ויתומים קטינים של שותף או שותף שפרש בעודו נוטריון, או של נוטריון שהוא רכש את משרדו. למרות הסעיף הזה הקובע כי נוטריון אינו יכול להיות שותף אלא של נוטריונים אחרים, סעיף נוסף בחוק מחריג וקובע כי תיתכן שותפות בין עורך דין שאינו נוטריון ונוטריון.

    נושא נוסף שנדון במסגרת שותפויות בין נוטריונים נוגע לפעולות והאישורים הנוטריונים הניתנים על ידי הנוטריון. אלו חייבים להינתן תחת שמו בלבד ולא תחת שם או בחסות השותפות שאותה יצר. משמעות הסעיף הזה היא כי הנוטריון, והוא בלבד למעשה אחראי על האישורים הניתנים על ידיו.

    יתרון שותפות בין נוטריונים

    לשותפות בין נוטריונים קיימים יתרונות רבים, הן לנוטריונים השותפים והן לקהל לקוחותיהם. כיוון שנוטריונים אינם יכולים לעבוד כשכירים, הרי שעליהם להחזיק משרד בו נשמרים העתקי האישורים הנוטריונים הניתנים על ידם וכן חותמת הנוטריון האישית שלהם. כאשר מספר נוטריונים חוברים יחד ויוצרים שותפות, כל השותפים יכולים לחלוק מתחם משרדי ובכך לחסוך בעלויות. הקמת שותפות אינה דורשת הליכים פורמליים כך שהתהליך כולו פשוט. רצוי לקבוע הסכם בין השותפים הקובע את תחומי האחריות שהם יחלקו בינם על מנת למנוע סכסוכים עתידיים ולהסדיר את אופן העבודה בשותפות בין נוטריונים.

    היתרון המרכזי בהקמת שותפות נוטריונים שמור לא לנוטריונים עצמם אלא דווקא לקהל לקוחותיהם. כל נוטריון היה בעברו עורך דין פעיל וככזה יכול להציע שירותים, ידע ומומחיות שנצברו בתחומים מסוימים. כאשר עורך הדין מתחיל לפעול כנוטריון, הוא יכול לעשות שימוש בידע הזה על מנת לתת שירותים איכותיים יותר כנוטריון. אם ניקח כדוגמה מספר עורכי דין שהפכו נוטריונים – האחד שעבד בתחום החוזים העסקיים, אחד שהתמחה בגישור ודיני אישות וצוואות, ושלישי שתחום התמחותו הייתה בכלל דיני מקרקעין.  כאשר נוטריונים אלו חוברים יחד לשותפות של נוטריונים הם יוכלו להציע שירותי נוטריון איכותיים יותר כאשר כל אחד מהנוטריונים נוטל על עצמו אחריות בתחום שבו יש לו מומחיות. זה שעסק בדיני אישות וצוואות יהיה אחראי על אישור צוואות והסכמי ממון טרום נישואין, מי שעסק בדיני חוזים יוכל להתרכז באימות חתימות על הסכמים עסקיים ואילו זה שעבד כעורך דין המתמחה בדיני מקרקעין יוכל לתת שירותים מעולים בתחום ייפוי הכח הנדרשים ביצוע עסקאות נדל”ן.

    תחום נוסף בו יש לשותפות נוטריונים יתרון ברור עבור קהל לקוחותיה הוא בנושאי התרגום הנוטריוני ומתן שירותים נוטריונים הדורשים תרגום, בעל פה או בכתב, לשפות שונות. אם נוטריון אחד דובר צרפתית, שני רוסית ושלישי ספרדית, השותפות תוכל להציע לקהל לקוחותיה שירותי תרגום בכל השפות הללו, כאשר כל נוטריון אחראי על התרגומים בשפות אותן הוא דובר.

    משרדנו נותן שירותי נוטריון בשפות: תרגום נוטריוני באנגליתתרגום נוטריוני ברוסיתתרגום נוטריוני ספרדיתתרגום נוטריוני רומניתתרגום נוטריוני אוקראיניתתרגום נוטריוני צרפתית

    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400