שירותי נוטריון ברמת השרון

שירותי נוטריון בשפות: עברית, אנגלית, רומנית, רוסית, אוקראינית,צרפתית, ספרדית ועוד

 

כל שירותי נוטריון: אישור תרגומים, ייפוי כוח, אימות חתימה, תצהירים, הסכם ממון, צוואות ועוד

שירותי נוטריון ברמת השרון מיועדים לכל אחת ואחד שזקוקים לאישור נוטריוני על מסמכים ותעודות שעוברים תהליכים מסוימים כגון: חתימה, תרגום או צילום. אישור נוטריוני הוא אישור ההופך את המסמך לקביל בבית המשפט ועל ידי גופים רשמיים של מדינות שונות. גם כאשר ניתן לבצע פעולה ללא קבלת שירותי נוטריון ברמת השרון, אישור נוטריוני הופך את תוקף הפעולה לרשמי יותר וקשה יותר להפרכה.

מי הם נוטריונים ברמת השרון?

נוטריונים בישראל וברמת השרון בפרט הם עורכי דין בעלי ניסיון רב שהוכשרו במיוחד על ידי משרד המשפטים לשמש בתפקיד נוטריונים. גם לאחר קבלת ההכשרה עליהם לעמוד בפני ועדה הבוחנת את טוהר מידותיהם לפני שהאישור ניתן. מינוי נוטריונים בישראל דומה למינוי של שופטים: הרשות המוסמכת למינויים היא משרד המשפטים ולא לשכת עורכי הדין.

כיוון שנוטריונים אינם מנועים מלהמשיך לעסוק במקצועם כעורכי דין במקביל למתן שירותי נוטריון ברמת השרון, הם מתגלים כבחירה מוצלחת במיוחד כאשר לפני מתן האישור הסופי על מסמך כלשהו דוגמת צוואה, הסכם ממון לפני נישואין או ייפוי כח – הם יכולים לסייע בעריכת וניסוח של המסמכים הללו כמו גם בעריכה וניסוח של חוזים עסקיים לפני מתן אישור על אימות החתימה עליהם.

במה שונים נוטריונים ברמת השרון מעורכי דין?

כל נוטריון ברמת השרון הוא עורך דין, אולם לא כל עורך דין הוא נוטריון. עורך דין יכול לאמת חתימה על ידי הוספת חתימתו שלו, אולם הדבר אינו מהווה ראייה שהחתימה הינה חוקית ותקפה עבור צד ג’ כגון צד שלישי להסכם חוזי, בית משפט או גורם ממשלתי ורשמי. אם ניקח בתור דוגמה חתימה על הסכם ממון לפני נישואין. שני בני זוג יכולים לחתום על הסכם כזה בינם לבין עצמם, או לערב עורך דין בחתימה כניסיון לעקוף קבלת שירותי נוטריון ברמת השרון. כל עוד שני הצדדים מסכימים לכל הכתוב בהסכם הדבר לא באמת יבוא לידי ביטוי. מתי הנושא הופך לחשוב? כאשר שני הצדדים מפסיקים להסכים אחד עם השני ומתחילים לריב. לכאורה, אפשר להימנע מהוצאת אישור נוטריוני על אימות הסכם ממון לפני נישואין אולם בסופו של דבר החשיבות העיקרית של הסכם כזה היא בדיוק בתקופות בהן בני הזוג אינם מסכימים זה עם זה ומתחילים לריב. אם אין אימות נוטריוני על הסכם ממון טרום נישואין, כאשר הדברים יגיעו לבית המשפט מצב בני הזוג יהיה דומה למצב של בני זוג שלא חתמו על הסכם ממון כלל.

נוטריון אמון על שמירת החוק ואמינות המסמכים אשר הוא מאשר. הוא אינו מייצג את אחד מהצדדים החתומים על חוזה, או הסכם אלא מייצג את המילה הכתובה – את החוק. בניגוד אליו, עורך דין מטרתו לייצג באופן המיטבי את הלקוח, גם אם הדבר דורש לעתים מציאת פרצות בחוק או אפשרות מעקף חוקית. אם נחזור לדוגמה של אימות הסכם ממון לפני נישואין, הרי שאימות ההסכם על ידי נוטריון משמעו כי אין משוא פנים ושני הצדדים זוכים לייצוג שווה מבחינת האישור הנוטריוני הניתן להם. כאשר יש הסכמות בין שני הצדדים, במיוחד אם אין פערי נכסים משמעותיים בינם מלכתחילה, ניתן לפנות לנוטריון כדי שיערוך את ההסכם בשפה משפטית ואף יאשר אותו בסיום התהליך. במידה וקיימים פערים בגישת שני הצדדים ולנוטריון אין רקע כמגשר, לעתים עדיף ששני בני הזוג ייוצגו כל אחד על ידי עורך דין עצמאי ואילו הנוטריון ישמש לאימות ההסכם בלבד.

שירותי נוטריון ברמת השרון כוללים לא רק אימות הסכמי ממון לפני נישואין אלא גם אישור צוואות, אימות חתימות על הסכמים, חוזים וייפוי כח, תרגום עם קבלת אישור נוטריוני לגבי נכונות התרגום ועוד.

משרדנו נותן שירותי נוטריון בשפות: תרגום נוטריוני באנגלית, תרגום נוטריוני ברוסית, תרגום נוטריוני ספרדית, תרגום נוטריוני רומנית, תרגום נוטריוני אוקראינית, תרגום נוטריוני צרפתית

?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    צלצלו עכשיו 0515533400