051-55-33-400 | EMAIL: [email protected]

תרגום נוטריוני צ’ק בנקאי

תרגום נוטריוני צ’ק בנקאי

 

לקבלת הצעת מחיר ללא התחיבות

העלו את המסמכים לאתר

או חיגו לנוטריון

051-55-33-400

ייעוץ חינם

 

תרגום נוטריוני צ'ק בנקאי


דאגו לאסוף את כל המסמכים הנדרשים, סרקו אותם ושלחו אותם לנוטריון על מנת לקבל תרגום נוטריוני עם חותמת נוטריון המאשרת משפטית את נכונות התרגום.
*אישור נוטריון לשפה לועזית שאינה אנגלית או ערבית יווסף לאותו האישור סכום של 103 שקלים על פי חוק


?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    תרגום נוטריוני צ'ק בנקאיתרגום נוטריוני צ’ק בנקאי

    אחת משיטות התשלום כאשר מבצעים רכישה על סכום כסף גדול היא באמצעות צ’ק בנקאי. במידה והרכישה או העסקה מתבעת מחוץ לגבולות ישראל, ייתכן מאד כי לפני ביצוע העסקה, מקבל התשלום ידרוש לקבל תרגום נוטריוני של הצ’ק הבנקאי שיצא על מנת לוודא כי מדובר בצ’ק בנקאי וכי הסכומים, מוטבים והתאריכים הנקובים בו תואמים לדברים אשר סוכמו.

    מה הוא צ’ק בנקאי ובמה הוא שונה מצ’ק רגיל?

    צ’ק בנקאי (נקרא גם המחאה בנקאית) נראה כמו צ’ק רגיל לכל דבר ועניין אך מדובר למעשה בסוג של תעודת ביטוח על ביצוע התשלום שהבנק נותן למבצע העסקה.

    נניח ואדם רוכש דירה ומעוניין לשלם מקדמה. סכום הכסף אותו יהיה עליו להעביר למוכר הוא סכום גדול מאד. לאחר חוק המזומן, הוא גם אינו אמור לשלם את סכום הכסף הזה במזומן. כיצד יעביר את הסכומים אם כן? שיטה אחת היא באמצעות העברה בנקאית או העברת זה”ב במידה ומדובר בלקוח אשר אינו מתגורר בישראל. שיטה אחרת היא באמצעות צ’ק. כאשר הסכום ניתן בצ’ק ישנן כמה מגבלות אשר הופכות את צורת התשלום הזו למסוכנת עבור המוכר:

    1. נותן הצ’ק יכול לבטל את הצ’ק לאחר שניתן
    2. ייתכן ולא יהיה לצ’ק כיסוי ואז הוא יחזור
    3. התקופה בה ניתן לפדות את הכסף מוגבלת לחצי שנה מתאריך כתיבת הצ’ק.

    אם הצ’ק ניתן, לדוגמה, כערבון לתשלום שכר הדירה הרי שמקבל הצ’ק אינו מעוניין להפקיד את הצ’ק, אך הוא כן רוצה ערבון לכך שהצ’ק יכובד לתקופה ארוכה מרע שניתן – דבר שלא ניתן לעשות באמצעות צ’ק רגיל.

    צ’ק בנקאי הוא צ’ק שניתן על ידי לקוח לאחר תיאום עם סניף הבנק אולם הצ’ק אינו רשום ישירות על חשבון הלקוח או חתום על ידו אלא על ידי מורשה חתימה מטעם הבנק והמשיכה היא מחשבון הבנק עצמו. צ’ק בנקאי תקף לתקופה של שבע שנים מרגע שהונפק והדרך היחידה בה ניתן לבטלו היא במידה ונותן הצ’ק מחזיר פיזית את הצ’ק לבנק שהנפיק את הצ’ק.

    מקבל צ’ק בנקאי יכול להיות רגוע ולדעת כי הצ’ק יכובד למשך שבע שנים מיום הנפקתו כי מרגע שהוא קיבל את הצ’ק לידיו נותן הצ’ק אינו מסוגל לבטל אותו.

    מה הסיכונים בצ’ק בנקאי?

    כאשר נותן הצ’ק מאבד את הצ’ק הוא אינו יכול לבטלו כך שקרוב לוודאי שסכום הכסף הנקוב בו יועבר לתקופה של שבע שנים מחשבון נותן הצ’ק לחשבון הבנק, עד שיעבור תאריך הפדיון מבלי שהצ’ק נפדה לפני שהכסף יוחזר לנותן הצ’ק.

    הדבר נכון גם מצידו של מקבל הצ’ק שלא יוכל לפדות את הצ’ק במקרה שזה אבד. ברגע שיש תיעוד של הצ’ק הבנקאי, למעשה מדובר בביטוח תשלום לכל דבר כי קיים תיעוד על מתן התשלום משני צדדי העסקה.

    מתי צריך תרגום נוטריוני של צ’ק בנקאי?

    צ’ק בנקאי יכול לשמש עבור תשלום או כסוג של ערבון. כיוון שהצ’ק במקרים בו נותן הצ’ק הוא ישראלי והוא מונפק מבנק בישראל – הצ’ק עצמו רשום בשפה העברית. על מנת שהמוכר (למשל בעסקת נדל”ן או בייבוא רכב פרטי) אינו ישראלי, קרוב לוודאי שהוא ירצה לראות במו עיניו הוכחה לכך שהאדם הקונה יכול לשאת בתשלום. הבנק עצמו יבדוק לפני אישור מתן צ’ק בנקאי כי יש כיסוי בחשבון הנותן לסכום הניתן כך שללא קיום של כיסוי מספיק – לא ניתן להנפיק צ’ק בנקאי כלל.

    הוכחה בעברית לאדם שאינו דובר עברית היא לא הוכחה כלל. תרגום נוטריוני מבטיח תרגום מדויק הכולל את כל הפרטים הנדרשים במהימנות ואובייקטיביות ועם היושרה והמוניטין המקצועי של הנוטריון שעומדים על הפרק בביצוע תרגום שאינו מדייק לכל פרטיו.

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    צלצלו עכשיו 0515533400