לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!

051-55-33-400

עו”ד ונוטריון אירנה פיין

תרגום נוטריוני מקצועי ללא שימוש בתוכנה שמבוצע ע”י הנוטריון באופן אישי

תרגום מסמכים מכל סוג באיכות גבוהה ובאחריות מלאה

ניסיון ומוניטין של למעלה מ-20 שנה

    אישור הסכם ממון על ידי נוטריון

    אחד מהשירותים שנוטריונים בארץ מבצעים הוא אישור הסכמי ממון בין בני זוג כאשר אלו נחתמים לפני הנישואים. השירות הזה בא להקל על הזוגות אשר פטורים במקרה זה מאישור ההסכם בבית המשפט על ידי מתן חלופה זמינה, נוחה ונעימה יותר תוך הכרה בחשיבות הרבה שבחתימה על הסכם ממון שכזה.

    מה החשיבות בחתימה על הסכם ממון בין בני זוג?

    חיים זוגיים הם נושא סבוך שכרוך בתחומים רבים. מערכת היחסים הזוגית היא דבר שיש להשקיע בו, אמון בין בני הזוג, תקשורת, שיתוף פעולה בניהול משימות משותפות הנדרשות לניהול משק בית משותף וגם ניהול כספי של החיים המשפחתיים. כמו שכל עסק שונה מעט מעסקים אחרים, כך גם משפחות מתנהלות בדרכים שונות. זוגות רבים אמנם בוחרים להדחיק את הנקודה שנישואים אינם רק הצהרת אהבה אלא גם כניסה לשותפות עסקית לכל דבר ועניין אך נושא זה עולה מאליו בחיי היומיום מצד אחד ובוודאי במידה ובני הזוג מחליטים לפרק את החבילה ולהתגרש.

    כאשר נכנסים לשותפות עסקית, לא יעלה על הדעת לא לחום על הסכם שותפים, הסכם הקובע מה תפקידי השותפים בשותפות, מה כל אחד מהשותפים מביא איתו מבחינה פיננסית ומה כל אחד זכאי לו במידה והשותפות תעלה על שרטון או שאחד מהשותפים ירצה לפרוש. באופן דומה, רצוי לקבוע הסכם גם בין בני זוג אשר דואג גם לצד הפיננסי של ההתנהלות המשפחתית.

    במידה ובני זוג מחליטים להתגרש, לרב הדבר מלווה ברגשות שליליים עזים, רגשות אשר לעתים קרובות לאפילים על שיקול הדעת ומביאים את בני הזוג להתנגח אפילו בנוגע לשאלה מי יקבל את הכד המכוער ששניהם שנאו, לא כל שכן בנוגע לשאלות משמעותיות יותר הנוגעות לעסקים של אחד או שני בני הזוג, דירה בה התגוררו או הירושה שאחד מהם קיבל. החוק קובע כללי אצבע כיצד יש ליישב סכסוכים כספיים אלו. בהתאם לחוק הישראלי, כללי האצבע אומרים כי כל רכוש שהיה שייך לאחד מבני הזוג לפני הנישואים נשאר שלו בלבד ואילו כל הרכוש אותו צברו במהלך הנישואים, למעט ירושות ומתנות, אמור להתחלק בינם שווה בשווה – כולל פנסיות, זכויות יוצרים, זכויות מפטנטים רשומים, עסקים וכדומה.

    סידור זה הוא נקודת ההתחלה – אבל הוא אינו מתאים עבור כל הזוגות, ובנוסף הוא מהווה נקודת התחלה שממנה דברים יכולים להתפתח בכיוונים שונים, שאינם בהכרח בהתאם למה שבני הזוג היו מעוניינים בהם אילולא היו נתונים בסערת רגשות. קחו לדוגמה בני זוג שאחד מהם היה בעלים של דירה לפני שהכירו. במהלך חמש השנים בהם היו יחד, שני בני הזוג חיו בדירה. נקודת ההתחלה אומרת שהדירה שייכת לבן הזוג שהיה הבעלים של הדירה מלכתחילה אך בן הזוג השני עלול לטעון כי עצם המגורים המשותפים מהווים כוונה של בן הזוג לחלוק עימו את הדירה ולכן יש לו גם בעלות על הדירה, טענה שבשנים האחרונות מקבלת תמיכה מבתי המשפט לעתים קרובות.

    הסכם ממון על ידי נוטריון לפני נישואים

    חתימה על הסכם ממון לפני נישואים על ידי נוטריון יכולה לפטור סוגיות אלו ורבות אחרות, ובפרט גם סוגיות הנוגעות להגדרה מדויקת של הזמן שבו הפרדה נחשבת לצורך חלוקת הרכוש המשותף. כאשר הסכם ממון לפני נישואים מאושר על ידי נוטריון, ההסכם מקבל למעשה תוקף של פסק דין, כך שגם במקרה ובו בני הזוג נתונים בסערת רגשות, הרי שיש כבר הסכם ממון חתום על ידם שקובע כיצד הרכוש יחולק בניהם, הסכם שנחתם בזמנים אחרים בהם הרגשות לא הציפו.

    משרדנו נותן שירותי נוטריון בשפות: תרגום נוטריוני באנגליתתרגום נוטריוני ברוסיתתרגום נוטריוני ספרדיתתרגום נוטריוני רומניתתרגום נוטריוני אוקראיניתתרגום נוטריוני צרפתית

    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    צלצלו עכשיו 0515533400