לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!

051-55-33-400

עו”ד ונוטריון אירנה פיין

תרגום נוטריוני מקצועי ללא שימוש בתוכנה שמבוצע ע”י הנוטריון באופן אישי

תרגום מסמכים מכל סוג באיכות גבוהה ובאחריות מלאה

ניסיון ומוניטין של למעלה מ-20 שנה

    מציאת נוטריון לצורך ביצוע פעולות משפטיות

    מדי פעם אנשים נדרשים למצוא נוטריון על מנת לבצע פעולות משפטיות כאלו ואחרות. השאלה היא אילו פעולות משפטיות נוטריון יכול לבצע שעורך דין אחר אינו יכול לבצע, ואיך מוצאים נוטריון מתאים לביצוע פעולות משפטיות אלו?

    אילו שירותים משפטיים נוטריון מציע?

    עיקר עבודתו של נוטריון היא עם מסמכים משפטיים. מסמך משפטי הוא כל מסמך שיכול לשמש אדם בבית המשפט כראייה, או שניתן להציגו בפני משרדים מדיניים כגון משרדי ממשלה ועיריות או מוסדות רשמיים אחרים, בארץ ובעולם.

    עורך דין מציע שירות משפטי של חתימה על ייפוי כח, לדוגמה. כל נוטריון הוא גם עורך דין ויכול להציע שירותי חתימה על ייפוי כח רגיל כמו שעורך דין יכול להציע אולם יש מספר סוגים של ייפוי כח אשר רק נוטריון רשאי לאשר את החתימה עליהם. למעשה, כל ייפוי כח שמטרתו לאפשר לאחר לייצג אדם בכל הנוגע לעסקי מקרקעין דורש חתימה ואישור נוטריוני, כולל חתימה על ייפוי כח לבנק המשכנתאות.

    נוטריונים מציעים שירותים ייחודיים שעורכי דין אינם יכולים להציע. למשל מתן אישור כי העתק מצולם של מסמך משפטי הוא נאמן למקור או כי תרגום של מסמך משפטי הוא נכון. נוטריון מציע שירות משפטי של אימות חתימה אשר התוקף הראייתי שלה הוא חזק משל אימות חתימה הנערך אצל עורך דין שאינו נוטריון וכן של קבלה ואישור של תצהיר משפטי.

    נוטריון מציע שירותי משפטי של אישור הסכם ממון טרום נישואין. הסכם ממון טרום נישואין הוא הסכם נדרש על ידי זוגות רבים אשר מגיעים מרקע כלכלי שונה מאד אחד מהשני או כאשר מדובר בפרק ב’, יש ילדים קודמים לאחד מבני הזוג או שלאחד מבני הזוג או שניהם יש עסק. גם זוגות אשר אין להם פערים כלכליים יכולים לחתום על הסכם ממון טרום נישואין במטרה להבטיח פרידה קלה יותר, במידה וייפרדו.  עוד שירות משפטי שנוטריונים מציעים הוא אישור צוואה ללא עדים, בדומה לאישור צוואה שניתן לעשות בבית המשפט או אצל רשם הצוואות.

    נוטריון רשאי גם להנפיק אישור חיים למי שזקוק לו או לערוך העדה של מסמך סחיר.

    איך בוחרים נוטריון לצורך ביצוע פעולות משפטיות?

    היום, בעידן האינטרנט, הדרך הקלה ביותר לאתר נוטריון המתאים לצרכים המשפטיים הנדרשים היא באמצעות בדיקת הפרטים הרלוונטיים באינטרנט. ניתן להתחיל מבחינת פנקס הנוטריונים באתרים ממשלתיים. בפנקס זה מצוינים כל הנוטריונים הרשומים במשרד המשפטים אשר רשאים לתת שירותים משפטיים נדרשים כנוטריונים בארץ. בצמידות לכל נוטריון, ניתן לקבל גם את כתובת משרדו ואת השפות שהוא דובר לתורך מתן שירותים אלו.

    לאחר שבחרנו נוטריון הקרוב פיזית למקום בו אנחנו זקוקים לו ודובר את השפות הנדרשות, במיוחד אם מדובר בשירותי תרגום נוטריוניים משפטיים, אפשר להעמיק את הבדיקה ולבקר באתר של הנוטריון על מנת להתרשם מהידע והניסיון שלו גם כעורך דין ולהבין באילו תחומים אותו נוטריון התמחה כעורך דין.

    ביקור בפורומים משפטיים וקבל עצה והמלצה הם השלב האחרון בדרך למציאת נוטריון לצורך ביצוע פעולות משפטיות. אומרים שאין כמו מילה טובה ממי שכבר קיבל שירות מאותו נוטריון כך שלשמוע מלקוחות מרוצים אשר קיבלו שירות היא נקודה נוספת שיש לשים אליה לב.

    בחירת נוטריון מתאים לצורך ביצוע פעולות משפטיות תלויה בסוג הפעולה הנדרשת והשפה בה הפעולה צריכה להתבצע. קבלת חוות דעת טובה על הנוטריון יכולה לעזור בבחירה, גם ממקורות מקוונים וודאי מחברים, שכנים ומכרים. במידה והפעולה המשפטית הנדרשת היא תרגום מסמכים, מקום משרדי הנוטריון אינם חשובים במיוחד כיוון שפעולה זו ניתן לעשות באמצעים מקוונים בלבד. במקרים אחרים רצוי לבחור נוטריון שמשרדיו קרובים למקום המגורים או העבודה.

    משרדנו נותן שירותי נוטריון בשפות: תרגום נוטריוני באנגליתתרגום נוטריוני ברוסיתתרגום נוטריוני ספרדיתתרגום נוטריוני רומניתתרגום נוטריוני אוקראיניתתרגום נוטריוני צרפתית

    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400