נוטריון כפר סבא

שירותי נוטריון בשפות: עברית, אנגלית, רומנית, רוסית, אוקראינית,צרפתית, ספרדית ועוד

 

כל שירותי נוטריון: אישור תרגומים, ייפוי כוח, אימות חתימה, תצהירים, הסכם ממון, צוואות ועוד

שירותים נוטריוניים נדרשים בשלבים שונים בחיים. קחו לדוגמה אדם אשר מעוניין ללמוד בחו”ל: הם יזדקקו לשירותי נוטריון כפר סבא כאשר יבואו לתרגם בתרגום נוטריוני את תעודת הבגרות או התואר וגיליון הציונים לשפה המקובלת בארץ שבו המוסד שהם היו מעוניינים ללמוד בו נמצא. ייתכן שהם יזדקקו גם לתרגום נוטריוני של מכתבי המלצה. גם לאחר שיתקבלו ללימודים הם ימשיכו להזדקק לשירותי נוטריון כפר סבא כאשר יבקשו לקבל וויזת סטודנט ואולי אישור עבודה חלקית ויידרשו לתרגם בתרגום נוטריוני מסמכים נוספים. ייתכן שיצטרכו לתרגם חוזה שכירות של דירה באזור בתרגום נוטריוני לשפה שאותה הם מכירים היטב – עברית או שירצו להגיש בקשה לקבלת מלגה. שירותי נוטריון כפר סבא אינם מסתיימים שם, לאחר שיחזרו ארצה בסיום הלימודים הם יחזרו להזדקק לשירותיו של נוטריון כפר סבא על מנת לתרגם את תעודת התואר וגיליון הציונים חזרה לעברית על מנת להמשיך ללימודים מתקדמים בארץ, או על מנת לגשת למבחן מקצועי בארץ במטרה לקבל אישור עבודה בארץ במקצוע אותו למד.

לקבל אזרחות אירופאית

לאזרחות אירופאית יש יתרונות רבים. מי שמחזיק בידיו אזרחות אירופאית יכול ללמוד בחו”ל ללא צורך בקבלת וויזת סטודנט וללא מגבלות על מגורים או עבודה. במקומות רבים באירופה, לימודים אקדמאים מסובסדים על ידי המדינה. אזרחים צרפתיים, לדוגמה, יכולים ללמוד בחינם במוסדות המשובחים במדינה תמורת תשלום של דמי הרישום בלבד. אזרחות אירופאית מועילה לא רק עבור סטודנטים לעתיד בלבד אלא עבור כולם. היא מאפשרת לכל מי שמחזיק בה לגור בכל אחת ממדינות האיחוד האירופאי ללא הגבלה וללא צורך בוויזה. מחזיקי אזרחות אירופאית יכולים לעבוד כרצונם וכחוק ונהל עסקים בכל אחת ממדינות איחוד ולעבור בין המדינות ללא צורך במסמך נוסף כלשהו.

מלבד היתרונות הנוגעים למדינות האיחוד האירופאי, להחזקת דרכון אירופאי יש גם יתרונות במקומות אחרים בעולם. לדוגמה, בעלי דרכון אירופאי אינם נזקקים לוויזה לביקור בארה”ב, וויזה שלישראלים לא תמיד קל להשיג. אפילו קבלת אישור עבודה בארה”ב פשוט יותר עבור בעלי דרכון אירופאי.

ישראלים רבים זכאים לקבל דרכון אירופאי ממדינות שונות באירופה. לדוגמה, אדם אשר אחד מהוריו או הורי הוריו הוא יליד רומניה או אזור אחר אשר בזמן לידת אותו האדם היה בשליטת רומניה כמו מולדביה או חלקים מאוקראינה – אדם כזה זכאי לקבל דרכון רומני. בדומה, אם כי תחת כללים שונים ממדינה למדינה, גם מי שהוריו והורי הוריו הם ילידי טוניס, אלג’יר, מרוקו או צרפת ייתכן וזכאים לקבל דרכון צרפתי – ומי שאחד מאבותיו היה ממגורשי ספרד ייתכן וזכאי לאזרחות ספרדית או פורטוגלית. לכל אחד מדרכונים אלו יתרונות ספציפיים אך כל אחד מהם מהווה דרכון אירופאי המאפשר את כל היתרונות שמנינו.

למה דרוש נוטריון כפר סבא לקבלת דרכון אירופאי?

דרכון אירופאי נשען על הוכחת זיקה וזכאות – תעודות לידה ונישואין, עצים משפחתיים, תעודות המעידות על זיקה מסוג שונה, תעודות המעידות על הסטאטוס בארץ ועוד. לרב, חלק מהמסכים אותם נדרש לגלות נמצאים בארץ בה רוצים להוציא אזרחות. ישראלי שאינו מכיר היטב את השפה, התרבות או היכן הוא יוכל לחפש את המסמכים הללו לא יתקדם הרבה. הדרך המקובלת להשגת המסמכים היא חתימה על ייפוי כח נוטריוני לחברה מקומית המתמחה בכך אשר יודעת להשיג את המסמכים. את המסמכים שאותם השיגו בארץ יש לתרגם בתרגום נוטריוני ולהחתים בחותמת אפוסטיל לפני שהם מוגשים לשגרירות בצירוף בקשה לקבלת אזרחות. לכל הפעולות הללו דרושים שירותיו של נוטריון כפר סבא, מחירי נוטריון הינם קבועים בחוק ומתעדכנים משנה לשנה וניתן לראות את המחירים באתר משרד המשפטים.

 

משרדנו נותן שירותי נוטריון בשפות: תרגום נוטריוני באנגלית, תרגום נוטריוני ברוסית, תרגום נוטריוני ספרדית, תרגום נוטריוני רומנית, תרגום נוטריוני אוקראינית, תרגום נוטריוני צרפתית

?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400