תרגום נוטריוני – תרגום מהיר ואיכותי

מדוע רבים צריכים לתרגם מעברית לאנגלית או מאנגלית לעברית את הטקסט שהם כתבו? ואיך אנו מציעים לכם להתמודד עם פרויקטים וטקסטים רבים שאתם חייבים לתרגם?
קודם כול חשוב להדגיש כי ככל שמספר המילים בטקסט גבוה יותר, המחיר למילה אחת נמוך יותר. כך שאם צברתם חומר רב, זה הזמן לשלוח אותו אלינו ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית. אם יש ברשותכם מאמר קצר, שלחו אלנו ואנו נשתדל ללכת לקראתכם.
מכל מקום עלות התרגום מתבססת על נושא המאמר ועל מורכבותו. הרי ברור מאליו שיש טקסטים המנוסחים באופן משובש הן בשפה העברית והן בשפה האנגלית, ולכן קשה להבין את כוונת המחבר. כך שפעמים רבות נדרש קודם כול לשוחח עם כותב הטקסט על אותם משפטים לא ברורים (בהנחה שהוא כותב המאמר), לבצע עריכה לשונית בסיסית ורק אחר כך להתחיל בתרגום. באופן דומה גם בשפה האנגלית יש שיבושים וצריך להבין את כוונת הכותב. לעתים זו עבודה רבה ומצריכה ריכוז והתמקדות.
בשביל זה אנו כאן. אנו גם מבצעים תרגום מעברית לאנגלית וגם תרגום מאנגלית לעברית וגם עריכה לשונית ומגישים טקסט ברור ומנוסח היטב, לעתים אפילו טוב יותר מהנוסח המקורי. כך אתם תוכלו ליהנות מכל העולמות ולקבל טקסט מוכן להגשה ולפרסום, ללא שגיאות לשון.
איך מתחילים?
שולחים אלינו את הטקסט המלא שברצונכם לתרגם ואנו נספק לכם הצעת מחיר ולחו זמנים לביצוע העבודה. את הטקסט המתורגם אנו מגישים בקובץ וורד וניתן גם ב-PDF. מובן שאתם יכולים לעבור על הטקסט המתורגם, ואם יהיו לכם שאלות, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל מענה מהר.
חשוב להדגיש, כיום אזרחים רבים וגם חברות גדולות משתמשים בשירותי תרגום, משום שהם מבינים עד כמה תרגום איכותי עשוי להביא לרווחים כלכליים גבוהים ולהגשמת מטרות ויעדים.

בשפות: תרגום נוטריוני באנגלית, תרגום נוטריוני ברוסית, תרגום נוטריוני ספרדית, תרגום נוטריוני רומנית, תרגום נוטריוני אוקראינית, תרגום נוטריוני צרפתית

?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    Leave a comment

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400