נוטריון אירנה פיין

שירותי תרגום נוטריוני 

051-5533400

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום

 

מחפש נוטריון המתאים לתחום שלך?

בבואנו למצוא נוטריון עבור צורך הדורש את שירותיו והסמכתו, ייתכן ונמצא עצמינו בפני שאלה מהותית. עושר המידע המציף אותנו יחד עם יתר השינויים שחלו בשנים האחרונות בעולם האינטרנט, הולידו עימן פרדוקס אחד משמעותי בתחום חיפוש נוטריונים ובעלי המקצוע ברשת; מצד אחד, האינטרנט הפך את הכול לנגיש ופשוט יותר לחיפוש ומציאת נוטריון עבורנו, הלקוחות, היות ובלחיצת כפתור וכמה מילים על המקלדת מגיעים למידע ובעלי מקצוע רבים אשר ישמחו שנשכור את שירותיהם. מאידך, המידע הקיים ברשת מציף את המשתמש בהיותו רב ומגוון עד שקשה לברור, לסנן ולפיכך להגיע לכדי החלטה ברורה מתוך תהליך זה מה ומי הכי טוב עבורם. אם כך הדבר, כיצד בכל זאת ניתן לזהות ולמצוא את הנוטריון המתאים ביותר עבור השירות אותו אני מחפש?

לפניכם מספר טיפים אשר יסייעו לכם ללמוד מעט על התחום ובעיקר לזהות כיצד ואיך ניתן לבחור נוטריון המתאים לשירות אותו אתם מחפשים.

רישיון הנוטריון

ראשית, לפני הכול, כדאי לוודא את רישיונו של הנוטריון ולבדוק שהוא אכן בתוקף. נוטריון הוא למעשה עורך דין וותיק שמאחוריו שנות עבודה לא מעטות, 10 שנים בתחום לכל הפחות, אשר מאפשרות לו את קבלת ההכשר לחתום ולאשר מסמכים כאלו ואחרים ובכך לעסוק בתחום הנוטריוני. למעשה, משרד המשפטים מעניק את ההרשאה לעסוק בתחום הנוטריוני רק לאלו העומדים בכל הקריטריונים. לכן, אל תהססו ובדקו האם עורך הדין הנוטריון עובד על פי רישיון תקף.

השירות הנוטריוני הרצוי

ישנם עשרות שירותי נוטריון המוצעים לקהל הרחב מתוך מגוון של ענפי השוק השונים. מעולם המסחר והחברות ועד נדל”ן או האדם עם החוזה הפרטי. הצורך בשירותי הנוטריון פוגש את האדם במהלך שלבים שונים בחייו; מהסכמי ממון ועד עריכת צוואות, מאישורי אפוסטיל ועד תצהירים. ישנם נוטריונים שונים המתמחים וענפים והשירותים הנוטריונים השונים ואת זאת יש לברר טרם יצירת הקשר עם הגורם המתאים לתחום המבוקש.

תרגום נוטריוני

במידה וקיבלתם חוזה בשפה שהיא אינה שפת האם שלכם, גם אם מדובר בשפה בה הרמה שלכם טובה יחסית, כדאי לשקול לחיוב את השימוש בשירותי תרגום נוטריוני ולפנות אל נוטריון. זאת על מנת שיעזור לתרגם כל סעיף ותת סעיף בחוזה בכדי למנוע הפתעות ואי אלו אי הבנות שיכולות לעלות בדיעבד בשל הבנה לא נכונה של חלקים מהטקסט. בכדי לבחור את הנוטריון המתאים ביותר לחתימה על חוזה בשפה זרה, כדאי לחפש נוטריון שהשפה הזו היא שפת האם שלו או לפחות מבין אותה ברמה מספיק טובה בכדי לתרגם אותה באופן מושלם לעברית, עד לכדי אישורו וחתימה ברורה שלכם.

שכר טרחה לשירות הנוטריוני המבוקש

שימו לב לנתון הבא: ברוב המוחלט של המקרים נקבעים לשירותי נוטריון תעריף קבוע לכל סעיף בשירות הנוטריוני ממנו לא ניתן לנטות. מחירון שירותי הנוטריון נקבע על ידי משרד המשפטים ומפורסם לציבור למען הסר ספק. מהסיבה הזו, הרבה יותר קל לברר את המחיר אותו נוטריון גובה מבעוד מועד ובכך להיות ערוכים לכל הוצאה כספית עתידית. עובדה זו מקל יותר על תהליך קבלת ההחלטה בדבר בחירה מבין הנוטריונים האפשריים, שכן השיקול הכספי לא רלוונטי בבואנו להחליט מי מהם מתאים יותר במסגרת מכלול השיקולים.

תחום מומחיות הנוטריון

נוטריונים עוסקים באימות ואישור של חוזים רבים, כמו למשל הסכמי ממון, תעודות לידה, תעודות נישואין וכדומה. בכדי לבחור את הנוטריון המתאים ביותר עבור החוזה הספציפי, כדאי לבחור על פי תחום המומחיות של הנוטריון ועורך הדין. כך למשל, נוטריון המגיע מעולם דיני המשפחה, יהיה מומלץ ומועדף יותר לשכירת שירותיו בכדי להנפיק את הסכמי הממון, תעודות הנישואין ושירותים דומים הקשורים לתחום המומחיות שלו.

שיקולים והתאמה אישית

בנוסף לשיקולים אלו העולים במסגרת תהליך בחירת נוטריון מתאים, קיימות גם התניות סובייקטיביות, אישיות, אך חשובות לא פחות ללקוח המבקש לשכור את שירותי הנוטריון. לאחר שבדקתם את כל הקריטריונים הבסיסיים, הגיע הזמן לשוחח עם הנוטריון ולהחליט באופן סופי האם הוא מתאים לכם או לא. בשיחה קצרה, תוכלו לגלות האם הנוטריון נכון ופנוי מבחינת זמינות לעשות את העבודה, עד כמה הוא וותיק ומה רמת הידע שלו בתחום. במידה שהוא נמצא מתאים עבורכם, כל שתצטרכו לעשות הוא לקבוע מועד לחתימה על החוזה, לקבל את השירות, לשלם ולהמשיך בדרככם.

הבחירה המושכלת

אם כן, בכדי לבחור נוטריון מתאים עבור החוזה או השירות אותו אתם צריכים, כדאי לבדוק כמה פרטים בסיסיים. ראשית, לוודא כי כל נוטריון שנבחר אכן מוסמךכנוטריון בעל וותק של לפחות 10 שנים בתחום ולא עבר עבירה שיש עמה קלון. כמו כן, חשוב לברר האם נוטריון פלוני אכן מתאים לתחום הספציפי אותו אתם צריכים. בדקו את תחום ההתמחות של הנוטריון, בין אם אלו דיני משפחה, נדלן וכדומה, בכך תדעו האם הוא בקיא בתחום ויכול לסייע באופן מיטבי לחוזה.לבסוף, ניתן לברר גם את השכר באופן פשוט למדיי בשל תעריף קבוע לעבודתו ואף לברר האם יש לו שפה נוספת שעשויה לעזור בעת חתימה על חוזה בשפה זרה.

היתרון המוחלט של אינדקס נוטריונים במשימת חיפוש הנוטריון המתאים היא ללא ספק בעובדה שיש בפלטפורמה זו את הפרטים על מכלול שיקולים אלו, בין אם רצוננו לבחור נוטריון לפי איזור בארץ, שנות ניסיון, תחום התמחות או כל שיקול אחר שהוא משמעותי עבור מבקש השירות.

 

Leave a comment

עזרה בתרגום מסמכים

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
צרו איתי קשר היום
טלפון ליצרית קשר
0515533400
Accessibility
Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400