נוטריון אירנה פיין

שירותי תרגום נוטריוני 

051-5533400

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום

שירותים נוטריונים

עו”ד אירנה פיין הוא נוטריון מוסמך, אשר מספק שירותים נוטריונים בהתאם לחוק, לרבות:

תרגום נוטריוני, אישור הסכמי ממון, אישור צוואה נוטריוני, ייפוי כוח נוטריוני, אישור חיים, מתן תצהיר נוטריוני ,שירות אימות חתימה, שירותי אפוסטיל – אישור מסמכים ציבוריים, אישור העתק נוטריוני ועוד.

נוטריון ברחובות

ישנם מקרים שבהם שירותיו של עורך דין לא יהיו מספיקים, כמו לדוגמא כאשר יש צורך בנוטריון. יש חוקים ברורים מאוד, עוד משנת 1976, שקובעים מה יכול לעשות נוטריון ובאיזה מקרים הוא יוכל לסייע לכם. במידה וגם אתם זקוקים לשירותיו של נוטריון כדאי שתדעו שהגעתם למקום הנכון, כי במשרד שלנו תוכל לקבל שירותים רבים בתחום הזה.

סמכויותיו של הנוטריון

אצלנו תוכלו לקבל את כל שירותיו של הנוטריון, בין אם מדובר על אימות חתימה לייפוי כוח בנק למשכנתאות ובין אם מדובר על אימות חתימה לייפוי כוח כללי או ספציפי. נוכל לתת לכם שירותים של תצהירים נוטריונים, אישור הסכם ממון טרום נישואים, תרום נוטריוני ועוד. חשוב לדעת שכאשר רוצים לקבל אישור על נכות גם אז תפקידו של הנוטריון הוא לחתום, וגם כאשר רוצים לקבל חתימה על אישור חיים צריך לפנות אל משרד נוטריונים. תוכלו לפנות אלינו גם כדי לקבל כל אישור נוטריוני אחר, כי למעשה בסמכותנו לחתום על כל אישור נוטריוני שצריך כך שאתם מוזמנים ליצור עם המשרד שלנו קשר בכל עת.

שירות מקצועי

חשוב לדעת שבין אם אתם זקוקים לשירות שכולל חתימה על אישורים נוטריונים שונים ובין אם אתם רוצים כל דבר אחר, אתם יכולים לפנות אלינו ולקבל מאיתנו שירות מלא. תוכלו להיות בטוחים בכך שכל אחד ואחד מאנשי המקצוע שתפגשו אצלנו יוכל לתת לכם את תשומת הלב המלאה ויוכל לסייע לכם בכל הליך משפטי, כי לא חסר לנו ניסיון ואנחנו עוסקים בתחום הזה מזה שנים רבות.

אישור נוטריוני

אישור נוטריוני – כדי לתת לכל מסמך תוקף משפטי

אישור נוטריוני נדרש פעמים רבות במסגרת הליכים ממשלתיים או משפטיים. אישור נוטריוני הוא בעל משמעות משפטית גבוהה, כל אישור המקבל את חתימת הנוטריון הופך להיות אישור בעל תוקף משפטי. עו”ד אירנה פיין היא נוטריון בעלת ותק של למעלה משלושים שנה. זקוקים לאישור נוטריוני, צרו קשר, צוות המשרד ממתין לכם.

שלושה דברים על מקצוע הנוטריון

עבודת הנוטריונים בישראל מוסדרת בחוק הנוטריונים התשל”ו – 1976.

כדי לקבל רישיון נוטריון על המבקש להיות עורך דין חבר לשכת עורכי הדין, בעל ניסיון של עשר שנים לפחות בתחום עריכת דין. עורך דין שלא הורשע בעבירה שיש עמה קלון ועבר השתלמויות מיוחדות בתחום.

לפי סעיף שבע לחוק הנוטריונים, מוסמך הנוטריון לבצע פעולות שונות כמו אימות חתימה על מסמך, אישור חתימה, אישור נכונות העתק, אישור נכונות תרגום, לאשר תצהיר, לאשר כי פלוני או אלמוני נמצאים בין החיים ועוד.

מהו אישור נוטריוני?

אישור נוטריוני נדרש פעמים רבות בטיפול בהליכים משפטיים או ממשלתיים. בכל מקרה שבו נדרשת הגשת מסמכים או תעודות שונות, אישור נוטריוני מאשר את נכונות המסמך או את נכונות ההעתק של המסמך וגם את נכונות התרגום.

לעתים רבות אישורים המוגשים לרשויות השופטת או לרשויות שונות ללא אישור נוטריוני הם חסרי ערך. רק אישור נוטריוני מעניק למסמך תוקף משפטי ומאמת את הכתוב בו.

אישור נוטריוני הוא אישור החתום בחתימת נוטריון ובחותמת הנוטריון. חותמת הנוטריון היא חותמת לחץ העשויה ממתכת שעליה כתוב את שם הנוטריון. המילה נוטריון כתובה בעברית, באנגלית, בערבית ובצרפתית. אם האישור הנוטריוני מכיל מספר עמודים, נקשרים כל העמודים יחד בסרט אדום המחובר אל התו האדום אשר בחותמת הנוטריון.

כדי להעניק אישור נוטריוני חייב הנוטריון לוודא כי הפונה אליו הוא כשיר לביצוע פעולה משפטית, פונה מרצונו החופשי ולא מופעל עליו לחץ. אם אחד מהתנאים הללו חסר, לא יוכל הנוטריון למלא את בקשת הפונה ולא יעניק לו אישור נוטריוני.

כאשר הפונה מאושפז בבית חולים או מרותק למיטה, מתן אישור נוטריוני מחייב אישור רפואי המעיד כי הפונה צלול בדעתו ומבין את משמעות הבקשה שהוא מבקש מהנוטריון.

סוגים שונים של אישור נוטריוני

אישור העתק הוא אישור נוטריוני המעיד כי ההעתק נאמן למקור. אישור העתק ניתן לאחר שהנוטריון בדק את האישור המקורי ואת ההעתק ומצא אותם זהים.

אישור ייפוי כוח – זהו אישור נוטריוני המאשר כי לפלוני ניתן אישור לפעול ולחתום בשם אלמוני. אישור העתק יינתן רק לאחר שהובאו בפני הנוטריון הוכחות להענקת ייפוי הכוח.

אישור תרגום הוא אישור נוטריוני המאשר כי תרגום המסמך נאמן לשפת המקור. כדי העניק אישור תרגום על הנוטריון לשלוט היטב בשפת המקור של המסמך ובשפת התרגום. נוטריונים רשאים לתרגם בעצמם מסמכים.

אישור חיים זהו אישור נוטריוני המעיד כי האדם המבקש את האישור נמצא בין החיים, כדי לקבל אישור חיים על הפונה להתייצב ולהזדהות בפני הנוטריון.

אישור רשימת מצאי – זהו אישור המעיד על נכונותה של רשימת המצאי.

אישור אפוסטיל – אישור אפוסטיל דרוש כדי לאשר מסמך ישראלי רשמי בחו”ל. אישור אפוסטיל מוענק על ידי בית המשפט או משרד החוץ. נוטריונים רבים מציעים שירות של הוצאת אישורי אפוסטיל. כדי לקבל אישור אפוסטיל יש להציג את המסמך הישראלי בצירוף אישור נוטריוני.

Leave a comment

עזרה בתרגום מסמכים

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
צרו איתי קשר היום
טלפון ליצרית קשר
0515533400
Accessibility
Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400