נוטריון אירנה פיין

שירותי תרגום נוטריוני 

051-5533400

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום

צוואות וירושות

תפקידיו של עורך דין נוטריון הם רבים ומוגדרים בחוק. לדוג’: במסגרת תפקידיו של עורך ונוטריון הוא מורשה לאמת הסכם ממון, להחתים על צוואה, לאשר שאדם בחיים, להחתים על יפוי כח בלתי חוזר ועוד.

מסמכים משפטיים שמאמת עורך דין נוטריון הם תקפים מבחינה חוקית ומהווים כמסמך נאמן למקור לצורך שימוש בטאבו או בכל מוסד אחר.

עורך דין נוטריון  יכול לסייע לנו במתן יפוי כח לבנק ממנו לקחנו משכנתא לצורך רכישת הדירה שלנו.

אם אתם מתגוררים בפתח תקווה והסביבה, אזי עורך נוטריון בפתח תקווה הוא בעל יתרון רב מנוטריון אחרים מאזור המרכז, ממספר סיבות:

  1. עורך דין נוטריון  זמין לבנק ממנו לקחנו משכנתא לשינויים או תיקונים ביפוי הכח.
  2. עורך דין נוטריון  יכול לייצג אותנו אף ברכישת דירה וכלל השירותים הנידרשים מצויים אצלו במשרד תחת קורת גג אחת.
  3. עורך דין נוטריון  נותן מענה לכלל הצרכים ברכישת דירה כך שאין צורך לעבור ממשרד למשרד.
  4. לעורך דין נוטריון  ישנה עדיפות על פני עורך דין ונוטריון שמחוץ לעיר בכל הקשור לרכישת דירה בפתח תקווה כי הוא נגיש לבדיקת מסמכי הדירה בעיריה.
  5. עורך דין נוטריון  יכול לסייע לנו בקבלת תנאי הלוואה נוחים יותר גם כאשר אנחנו רוכשים דירה בפתח תקווה.

בשביל להיות נוטריון צריך לעמוד במספר תנאים. צריך להיות ללא עבר פלילי, צריך שיהיה לנו וותק כעורכי דין וצריך לעבור קורס מקצועי המכשיר אותנו להיות נוטריונים. נוטריון יכול להעניק מספר שירותים.

הטבלה הבאה מציגה שירותים שכל עורך דין נוטריון בפתח תקווה יכול להציע לנו:

הערות האם עורך דין נוטריון בפתח תקווה נותן את השירותים האלו שירותים נוטריונים אפשריים
שירות שנפוץ בעיקר בעבודה משפטית מול מוסדות. כן. אימות חתימה- אישור שמי שחותם על המסמך הוא אכן האדם שהוא טעון להיות.
תרגום נוטריוני הוא אחד הדברים המרכזיים שנוטריון נדרש להם במהלך עבודתו. כן. תרגום נוטריוני-  סמכות מרכזית של נוטריון.
נוטריון נחשב כמעין רשות ולכן אפשר לערוך מולו צוואה. כן. עריכת צוואה- עריכת צוואה לפני נוטריון זו דרך מאוד מקובלת בארץ לעריכת של צוואות.
אין זה הכרחי בכל פעם להיעזר בנוטריון בכתיבת כל ייפוי כוח. כן. עריכת ייפוי כוח-  יש מצבים משפטיים מסוימים בהם נדרשת חתימת נוטריון בעריכת ייפוי כוח.

חוק הירושה מפרט ארבעה סוגים של צוואות המאפשרות למוריש להוריש את רכושו:צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בפני רשות וצוואה בעל פה. הוראות הצוואה יכולות להיות מגוונות ולהלום את רצונו של המצווה כגון החלת תנאים מסוימים לקיום הצוואה או חיובים שונים, וכן הוראות בדבר סדר הירושה.מומלץ לאדם המעוניין לכתוב צוואה אשר תפרט במדויק את הוראותיו לעניין חלוקת נכסיו לאחר מותו לפנות אל עורך דין ירושה בנתניה או במקום אחר הקרוב למקום מגוריו לצורך עריכת הצוואה.כדי לקיים את הוראות המצווה ולחלק את הרכוש בהתאם לצוואה יש להגיש בקשה למתן צו קיום צואה לרשם לענייני ירושה.

על אדם המעוניין לגרום לפסלות צוואה, התנגדות לקיום הצוואה לרשם לענייני ירושה. חוק הירושה מפרט מספר עילות המאפשרות להתנגד לקיום צוואה ולהביא לפסילתה, ביניהן – השפעה בלתי הוגנת, מעורבות והעדר כשירות של המוריש לרבות העדר כשירות רפואית. את ההתנגדות לקיום צוואה יש להגיש לרשם לענייני ירושה כאשר היא ערוכה בהתאם לחוק הירושה ותקנות הירושה.

התנגדות המפרטת את עילות הפסלות יש לערוך באמצעות עורך דין ירושה בנתניה, הבקי בתחום ובפסיקת בתי המשפט.

מה קורה אם המנוח לא הותיר אחריו צוואה?

אם המנוח לא הותיר אחריו צוואה – יחול חוק הירושה הקובע את יורשיו של המנוח על פי דין. חוק הירושה מסדיר את זכויות הירושה של בת זוג / בן זוג של המנוח,אופן חלוקת העיזבוןוהאפשרות העומדת בפני יורש על פי דין לוותר על חלקובעיזבון, כלומר להסתלק מן העיזבון.לצורך חלוקת הירושה בין היורשים, יש לפעול להוצאת צו ירושה.

בהיעדר צוואה, ולאחר פטירת המוריש יש לפנות לרשם לענייני ירושה או לבית הדין הרבני כדי לקבל צו ירושה שיצהיר מיהם יורשיו של הנפטר.

בטרם קבלת צו ירושה או צו קיום צוואה כמו גם לאחר קבלתם, ניתן לפנות, באמצעות עורך דין ירושה בנתניה, לרשם לענייני ירושה או לבית המשפט לענייני משפחה בבקשה למינוי מנהל עיזבון, אשר תפקידו הוא לכנס את נכסי העיזבון, לשלם את חובות העיזבון ולחלק את יתרת העיזבון בין היורשים.

הואיל ואין איש יודע מתי יבוא יומו להיפרד מן העולם, והואיל ואיש אינו יכול לשנות דבר או לתת הוראות בדבר רכושו לאחר מותו, חשוב מאד לערוך צוואה, אשר תאפשר לכל אחד ואחת להחליט על אופן חלוקת רכושו לאחר לכתו מן העולם, כפי שהיה רוצה בחייו.

רבים אינם מודעים לחשיבות עריכת צוואה, וחושבים כי הדברים ברורים ויסתדרו מאליהם, ואולם טעות גסה היא לחשוב כך.

במדינת ישראל חוקק חוק הירושה, תשכ”ה-1965, והוא אשר קובע את אופן חלוקת רכושו של נפטר לאחר מותו, בין אם הותיר אחריו צוואה ובין אם לאו.

לעריכת הצוואה על ידי עו”ד המתמחה בתחום דיני המעמד האישי ישנה חשיבות עליונה, שכן עריכת צוואה שלא על פי הקריטריונים הקבועים בחוק עלולה להביא לפסילתה.

מעבר לפסילת הצוואה במידה ולא נערכה כחוק, יתכנו מצבים בהם יקומו מתנגדים לקיום הצוואה, ועל כן, החשיבות שבעריכת צוואה באמצעות עו”ד המתמחה בתחום זה הינה חשובה שבעתיים, שכן עו”ד הבקיא בתחום ידע כיצד לערוך את הצוואה באופן אשר יגן על הצוואה ועל רצון המצווה מפני התנגדויות שונות העלולות לצוץ לאחר מותו של המצווה.

מעבר לצורך בכתיבת צוואה, ברגעים הקשים בהם נפטר אדם קרוב, על בני משפחתו להגיש בקשה למתן צו קיום צוואה, במידה והותיר אחריו צוואה, ובמידה ולא – בקשה למתן צו ירושה.

ישנה חשיבות רבה בהגשת הבקשות האמורות באופן הנכון והמדויק בעזרת עו”ד העוסק בתחום, וזאת בכדי להימנע ממצבים בהם הבקשה מוחזרת ליורשים בשל מסמכים חסרים, וההליך כולו עלול להתעכב באופן מיותר.

.

Leave a comment

עזרה בתרגום מסמכים

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
צרו איתי קשר היום
טלפון ליצרית קשר
0515533400
Accessibility
Call Now Buttonצלצלו עכשיו 0515533400