נוטריון אירנה פיין

שירותי תרגום נוטריוני 

051-5533400

צרו קשר עכשיו להצעת מחיר ללא תשלום

שירותי תרגום

העולם הוא כפר גלובלי וכולנו רוצים להיות חלק ממנו. אנחנו שמחים לתת לכם את הכלי המוביל להשתלב בו. שירותי תרגום של החברות המובילות בתחום, כנסו וגלו איך מתרגמים את זה נכון

זה לא סוד שבעשור האחרון כאשר אנשים מדברים על תרגום ומתרגמים בדרך כלל זה בהקשר של תרגום סרטים להורדות באינטרנט. זה גם לא סוד , למי שצופה בסרטים אלו, שלא תמיד מדובר בתרגום הכי מדויק והכי נכון.

אתר שירותי תרגום בו אתם נמצאים כרגע, מציע לכם לגלות עולם של מתרגמים מכל התחומים לכל תחום בו אתם חפצים. מטרתנו היא לפתוח בפניכם דלת אל עולם התרגום על רבדיו השונים, וליהנות מאפשרות לעבוד עם המתרגמים הטובים ביותר. במהלך ביקורכם באתר תגלו שיש לכם אופציות ייחודיות לכך.
מעט על עולם התרגום.

קשה להעריך כמה מתרגמים יש בישראל והסיבה לכך היא פשוטה, אומנם קיימות מספר חברות תרגום גדולות כפי שנלמד להכיר בהמשך, אך מרבית המתרגמים עובדים כפרלינסרים, חלקם לא רשומים באגודת המתרגמים (למרות שעל פי דברי האגודה, חל גידול של 400 אחוז במספר החברים בה בשנים האחרונות), חלקם סטודנטים שעובדים כמתרגמים כמקצוע צדדי.

נקודה אנקדוטית קטנה, כתבה שפורסמה באתר אמריקאי לא מזמן טענה שתרגום הוא אחד מ-50 המקצועות של העתיד. זאת על פי נתוני משרד העבודה האמריקאי.

מה כוללים שירותי תרגום

עולם התרגום הוסיף לעצמו במהלך השנים עוד ועוד נישות, בדיוק כפי שהוא הוסיף לעצמו עוד ועוד שפות לתרגום . אם בעבר שירותי תרגום כללו תרגום כתוב ותרגום מדובר, הרי שעם הזמן נוספו תרגום סימולטני (אירועים, תוכניות טלוויזיה , רדיו) , לוקאליזציה (התאמת חומר כתוב לא רק לשפת התרגום אלא גם לתנאי המדינה עבורה תורגם החומר), תמלול ועריכה של טקסטים לתרגום. על כל זה יש להוסיף קטגוריות תרגום חדשות שנפתחו במהלך השנים, כגון תרגום משפטי, תרגום רפואי, תרגום תוכנות ועוד.

כאשר אנחנו מדברים על שפות שנוספו לתרגום, אין הכוונה כמובן להמצאת שפות חדשות או לחילופין שמדובר בשפות שרק עתה מתרגמים אותן, אלא שפות שלא נדרש לתרגם אותן וכעת עקב שינויים חברתיי- כלכליים-פוליטיים, יש צורך במתרגמים בשפות אלו. הדוגמאות המוכרות בישראל הן תרגום אמהרית בעקבות עליית יהודי אתיופיה, תרגום רוסית בעקבות עליית יהודי רוסיה, בארה”ב לאחר ה-11 בספטמבר החל חיפוש אחר מתרגמים לערבית ולשפות מזרח תיכוניות אחרות. דוגמא קלאסית בימינו היא תרגום סינית, שהפכה נפוצה מאוד בעקבות הפיכתה של סין לשחקן מוביל בכלכלה העולמית

Leave a comment

עזרה בתרגום מסמכים

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
צרו איתי קשר היום
טלפון ליצרית קשר
0515533400
Accessibility
צלצלו עכשיו 0515533400