051-55-33-400 | EMAIL: [email protected]

אודות אירנה פיין

?צריכים עזרה

צרו איתנו קשר במספר

051-55-33-400 

 או מלאו את הטופס למטה

ונחזור אליכם עוד היום

ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל:

    מאיזו שפה לתרגם

    לשפה

    שילחו לנו את המסמכים


    אירנה פיין תרגום נוטריוני

    לכל משרד הייחוד משלו

    כמו שאין דין רופא העוסק ברפואה פנימית כדין מנתח אורתופדי, כך למשרדים שונים העוסקים במתן שירותים נוטריוניים ועריכת דין מעניקים שירותים שונים בהתאם להתמחויות הייחודיות להם. על מנת לתת שירותי תרגום נוטריוניים מעולים, על הנוטריון לדעת על בוריין את השפות הנדרשות לצורך התרגום, הן את שפת המקור בה המסמך נכתב והן את שפת היעד של המסמך לאחר התרגום. בנוסף, כשם שעורכי דין שונים יכולים להתמחות בתחומי תוכן שונים, כך גם נוטריונים הם בעלי ניסיון שונה בתחומים שונים, ניסיון שיכול לבוא לידי ביטוי בהיכרות מעמיקה עם הביטויים בהם נעשה שימוש במסמכים השונים או בעריכת הסכמים וחוזים.

    המשרד שלנו, משרד עו”ד אירנה פיין, צבר ניסיון רב במתן שירותי תרגום נוטריוניים שונים ומגוונים, עם התמחות מיוחדת במסמכים ממשלתיים. אנחנו מציעים שירותי תרגום בשפות עברית, רוסית, אוקראינית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ורומנית.

    לאחרונה החלטנו להרחיב את השירות ולקחת אותו צעד קדימה: להנגיש את שירותי התרגום הנוטריוני באמצעות האינטרנט, ללא צורך להגיע למשרד הנוטריון כלל! במסגרת השירות פיתחנו אלגוריתמים על פיהם אנו יכולים להבין בדיוק מה הדרישות, ולענות עליהן במהירות וביעילות תוך מקסימום נוחות לכם, הלקוחות.

    מי אנחנו?

    עוה”ד אירנה פיין סיימה תואר ראשון ושני באוניברסיטה העברית, שירתה שנים רבות בפרקליטות הצבאית וכיום היא בדרגת סגן אלוף במיל’. עובדת מאז 1990 בעריכת דין.משרד עו”ד אירנה פיין מספק כבר שנים רבות שירותים נוטריונים. לאורך השנים צברנו ניסיון רב בשרותי התרגום השונים ובעיקר למסמכים הממשלתיים. מלבד שירותי תרגום אונליין המשרד מספק גם שירותים נוטריון נוספים דוגמת עריכת צוואות והסכמי ממון בשפה העברית ובשפות רבות נוספות עם התמחות מיוחדת בדיני משפחה וירושה ודיני צבא, כולל עברות צבאיות בארץ ובחו”ל.

    שירותי עריכת דין ושירותים נוטריוניים רבים לא ניתן לבצע ללא נוכחות אישית או של מיופה כח. שירותי תרגום נוטריוניים הם יוצאי הדופן בתחום הזה ולהם ניתן להעניק טיפול אישי ומסור גם ללא מאמץ הנדרש לצורך מתן שירותים אחרים. זו הסיבה שהחלטנו להקל על הפונים ולאפשר מתן שירותי תרגום נוטריוניים מלאים עד הבית, כולל החתמה על חותמת אפוסטיל.

    עזרה בתרגום מסמכים

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם כבר היום
    צרו איתי קשר היום
    טלפון ליצרית קשר
    0515533400
    Accessibility
    צלצלו עכשיו 0515533400